Известие

Collapse
No announcement yet.

въздушен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ми не знам кой ти го каза, ма му кажи да си хвърли дипломата през прозореца
    И защо по дяволите слагаш спортен филтър на кола с АГУ Отделно дето колата ще почне да ти гасне при висока скорост по инерция щото ще обеднява сместа.[/quote]


    Ми щото не ми се купува всеки месец пласт масови капаци не знам ще пробвам така известно време ако се получи така като казвате пак ще сложа пластмасите и ще му мисля все пак благодаря
    145 1.6 boxer 103 hp 96'

    Comment


    • #17
      Решението на проблема с "кихане-то" на ДВГ, по познато като детонация е кихаща клапа монтирана на капака на въздушния филтър, а още по-додбрия вариант е смесителната ти плочка да има такава клапа - не са скъпи у се монтират лесно!
      Mitsubishi Outlander
      Mitsubishi Space Star
      Daihatsu Terios

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Crusader
        Решението на проблема с "кихане-то" на ДВГ, по познато като детонация е кихаща клапа монтирана на капака на въздушния филтър, а още по-додбрия вариант е смесителната ти плочка да има такава клапа - не са скъпи у се монтират лесно!
        И такова имах на капака метална клапа той газаджията е сложи ама не е помогнала явно щото на 2-3 пъти яко гръмна и тогава е станал гафа !
        145 1.6 boxer 103 hp 96'

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Crusader
          ......по-додбрия вариант е смесителната ти плочка да има такава клапа .....
          А ти гърми щото не ти е направен и регулирана уредбата както трябва!
          1. Никога не я пали на газ - сложи си автоматичен ключ газ-бензин!
          2. Закарай я да ти настроят изпарителя на газанализатор!
          3. Клапата дето ти говорих по горе!


          Моята за 5000 км. не е гръмнала нито веднъж а съм TS, да не говорим за Уно-то и при него не съм чувал детонация, друг е въпроса че Алфа-та ме сцепи от разход, който никой не можа да оправи!
          Mitsubishi Outlander
          Mitsubishi Space Star
          Daihatsu Terios

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Crusader
            Първоначално публикувано от Crusader
            ......по-додбрия вариант е смесителната ти плочка да има такава клапа .....
            А ти гърми щото не ти е направен и регулирана уредбата както трябва!
            1. Никога не я пали на газ - сложи си автоматичен ключ газ-бензин!
            2. Закарай я да ти настроят изпарителя на газанализатор!
            3. Клапата дето ти говорих по горе!


            Моята за 5000 км. не е гръмнала нито веднъж а съм TS, да не говорим за Уно-то и при него не съм чувал детонация, друг е въпроса че Алфа-та ме сцепи от разход, който никой не можа да оправи!


            Ми аз съм с автоматичен ключ и газ анализатор е минала и газаджията е един от най добрите в П-В и клапа имаше ,но тези детонации станаха зимата в големият студ
            не знам толкова ли е кофти да карам с тоя филтър за сека много прилично се държи
            и друго като бях с обикновения филтър до 2500 3000 оборота някак си не вървеше и след това зацепва а сега това изчезна .А за разхода няма да говоря ти знаеш.с 11 литра минавам към 60- 70 км. Като я изпъвам по малко
            145 1.6 boxer 103 hp 96'

            Comment


            • #21
              Баси всичките ли горят кат лами тая газ?!? Аз мойта последно като я минах на газанализатор обедних сместа /горе-долу 16:1/ и като че ли падна разхода/обаче вървежа си е същия/ но не съм много сигурен още последно минах 100 км. с 11 литра газ като 50 от тях градско и 50 на дълго, но все още не съм 100% сигурен, но пък аз смених изпарителя /бях с REG-OMVL/ като се поразрових открих че тоя изпарител го дават повече на метан, открих и други дето плачат от висок разход с тоя изпарител /в Рено форума/ и понеже ми се намираше електрически изпарител Тартарини /свален кой знае кога от мой приятел от кола в Италия/ го сложих само за проба - за сега като че ли съм по-доволен, но ще видим по натам кво ще стане.
              Сега мисля да преместя смесителната плочка точно преди дроселовата клапа, щото мойта е точно след дебитомера и да и оставя само 1 захранващ маркуч - ей тъй за проба.
              А бе ако не се оправи разхода ще разкарам уредбата и ще карам на бенз.
              Колега я ако обичаш ми прати снимка на двигатрелния ти отсек за да видя как и къде са монтирани частите на уредбата.
              Благодаря предварително!
              Mitsubishi Outlander
              Mitsubishi Space Star
              Daihatsu Terios

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от alcatrazy
                Първоначално публикувано от Mury
                Колеги аре стига дотук нито един не даде свестен отговор на момчето а само спамите по неква друга тема А колкото до смяната на филтъра точно за този двигател поне според мен не е удачно да се слага конус просто защото няма ка да се изолира от топлия въздух и лятото колата наистина губи от мощността си.Аз съм сменил и двата вида филтри имах конус сега съм със риплейсмънт и мисля че разлика няма но поне риплейсмънта не се цапа толкова и е много по лесно да докараш студен въздух до него Ако ти трябва капак на кутията звънни на Данчо от Перник той мисля че имаше 0898 21 46 81 Успех

                сложих спортен за сега е супер а до колкото за този топъл въздух ми казаха че няма такова нещо пък и аз не сам забелязал падане на мощността даже обратното ,и се пак благодаря за препоръката за капака, но първо сам по Пловдив
                пък и щом 1ин път го е счупело то това значи че ще има още (заради АГУ'то)
                Ми за да не ти чупи капака си сложи предпазна клапа на въздуховода след дебитомера щом имаш АГУ - за да я пазиш от детонации.. А за омасляването на филтъра - ако не ти е турбото, по-добре все пак си провери и компресията. При счупени маслени сегменти се получава това (от опит с друга кола, не с моята)
                Alfa 33S16V Permanent 4

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ALFA33S16V
                  Първоначално публикувано от alcatrazy
                  Първоначално публикувано от Mury
                  Колеги аре стига дотук нито един не даде свестен отговор на момчето а само спамите по неква друга тема А колкото до смяната на филтъра точно за този двигател поне според мен не е удачно да се слага конус просто защото няма ка да се изолира от топлия въздух и лятото колата наистина губи от мощността си.Аз съм сменил и двата вида филтри имах конус сега съм със риплейсмънт и мисля че разлика няма но поне риплейсмънта не се цапа толкова и е много по лесно да докараш студен въздух до него Ако ти трябва капак на кутията звънни на Данчо от Перник той мисля че имаше 0898 21 46 81 Успех

                  сложих спортен за сега е супер а до колкото за този топъл въздух ми казаха че няма такова нещо пък и аз не сам забелязал падане на мощността даже обратното ,и се пак благодаря за препоръката за капака, но първо сам по Пловдив
                  пък и щом 1ин път го е счупело то това значи че ще има още (заради АГУ'то)
                  Ми за да не ти чупи капака си сложи предпазна клапа на въздуховода след дебитомера щом имаш АГУ - за да я пазиш от детонации.. А за омасляването на филтъра - ако не ти е турбото, по-добре все пак си провери и компресията. При счупени маслени сегменти се получава това (от опит с друга кола, не с моята)

                  Имах такава клапа
                  145 1.6 boxer 103 hp 96'

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Crusader
                    Баси всичките ли горят кат лами тая газ?!? Аз мойта последно като я минах на газанализатор обедних сместа /горе-долу 16:1/ и като че ли падна разхода/обаче вървежа си е същия/ но не съм много сигурен още последно минах 100 км. с 11 литра газ като 50 от тях градско и 50 на дълго, но все още не съм 100% сигурен, но пък аз смених изпарителя /бях с REG-OMVL/ като се поразрових открих че тоя изпарител го дават повече на метан, открих и други дето плачат от висок разход с тоя изпарител /в Рено форума/ и понеже ми се намираше електрически изпарител Тартарини /свален кой знае кога от мой приятел от кола в Италия/ го сложих само за проба - за сега като че ли съм по-доволен, но ще видим по натам кво ще стане.
                    Сега мисля да преместя смесителната плочка точно преди дроселовата клапа, щото мойта е точно след дебитомера и да и оставя само 1 захранващ маркуч - ей тъй за проба.
                    А бе ако не се оправи разхода ще разкарам уредбата и ще карам на бенз.
                    Колега я ако обичаш ми прати снимка на двигатрелния ти отсек за да видя как и къде са монтирани частите на уредбата.
                    Благодаря предварително!



                    Направих снимки само да ме светнеш как да ги пусна тук!?
                    145 1.6 boxer 103 hp 96'

                    Comment


                    • #25
                      Прати ми ги на мейла:
                      arden1@abv.bg
                      Mitsubishi Outlander
                      Mitsubishi Space Star
                      Daihatsu Terios

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Crusader
                        Първоначално публикувано от Crusader
                        ......по-додбрия вариант е смесителната ти плочка да има такава клапа .....
                        А ти гърми щото не ти е направен и регулирана уредбата както трябва!
                        1. Никога не я пали на газ - сложи си автоматичен ключ газ-бензин!
                        2. Закарай я да ти настроят изпарителя на газанализатор!
                        3. Клапата дето ти говорих по горе!


                        Моята за 5000 км. не е гръмнала нито веднъж а съм TS, да не говорим за Уно-то и при него не съм чувал детонация, друг е въпроса че Алфа-та ме сцепи от разход, който никой не можа да оправи!
                        Гърми и ако има проблем със запалването, нЕкой клапан не е У час и т.н. А и не всички свещи стават за газ - тя гори при по-висока температура и НЯМА детонации. Това БУХАНЕ е от неизправност или нерегулиране
                        Alfa 33S16V Permanent 4

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ALFA33S16V
                          Гърми и ако има проблем със запалването, нЕкой клапан не е У час и т.н. А и не всички свещи стават за газ - тя гори при по-висока температура и НЯМА детонации. Това БУХАНЕ е от неизправност или нерегулиране
                          Тцъ, не баш тъй няма много общо с клапаните, за свещите кво да ти кажа, щом става за бензин 100% става и за газ /другото са пазарни трикове/ газта не гори при по-висока температура а гори по-бавно /те за туй на колите с делко им се дава малко предварение/ иначе и губиш мощност и ти изгарят бързо клапаните, а на наще няма нужда от предварение ЕКУ-то измества момента на запалването. А за детонации че има - има! Не мое го отречеш /пък ти си го наричай както щеш - бухане, клопане -> все тая/ И не се хващай като всички пишман газджии в кабелите. Кабелите може да предизвикат запалване на газта само ако колата е на място и има теч от системата, иначе не виждам как точно искра по кабела ще запали газта движеща се в смукателния колектор. Иначе при нерегулиран изпарител сместа идва или бедна или богата и се получават детонации /ма не мога да го обясня що/

                          И последното което до сега не смеех да споделя /реди да покарам 300-400 км./ е че СВАЛИХ РАЗХОДА на колата на 10/100 средно /и то с юркане/ Работата излезе от изпарителя. Бяха ми сложили OMVL REG -90 който след проучване установих че се препоръчва повече за метанови уредби и на пропан не може да се регулира добре. Намираше ми се едно електрическо Тартарини и го сложих ей тъй само за проба и VOILA - колата си тръгна идеално, разхода си падна на 8/100 на дълго със 130-140 км. и климатик и на 12/100 у града пак с климатик. Баси чак не смея да се радвам, обаче нещата се наредиха - направо ми идва да удуша идиотите от фирма "Олимпик" В. Търново - създадоха ми куп ядове с тяхната некомпетентност, за малко да махна газовата /за радост на Бобо / Обаче как ми е кеф сега да ходя и да се върна за 8 лв. до Плевен - не е истина.


                          И на поеследно място благодаря на колегите от Рено форума, където открих информация къде може да ми е проблема и от къде ми иде разхода, е има и поука де НЕ ПОЛЗВАЙТЕ ИЗПАРИТЕЛИ OMVL - REG 90 за пропан
                          Mitsubishi Outlander
                          Mitsubishi Space Star
                          Daihatsu Terios

                          Comment


                          • #28
                            И последното което до сега не смеех да споделя /реди да покарам 300-400 км./ е че СВАЛИХ РАЗХОДА на колата на 10/100 средно /и то с юркане/ Работата излезе от изпарителя. Бяха ми сложили OMVL REG -90 който след проучване установих че се препоръчва повече за метанови уредби и на пропан не може да се регулира добре. Намираше ми се едно електрическо Тартарини и го сложих ей тъй само за проба и VOILA - колата си тръгна идеално, разхода си падна на 8/100 на дълго със 130-140 км. и климатик и на 12/100 у града пак с климатик. Баси чак не смея да се радвам, обаче нещата се наредиха - направо ми идва да удуша идиотите от фирма "Олимпик" В. Търново - създадоха ми куп ядове с тяхната некомпетентност, за малко да махна газовата /за радост на Бобо / Обаче как ми е кеф сега да ходя и да се върна за 8 лв. до Плевен - не е истина.

                            Бараво !!! Снимките сам ти ги пратил ама сигорно няма да имаш нужда от тях
                            145 1.6 boxer 103 hp 96'

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от alcatrazy
                              И последното което до сега не смеех да споделя /реди да покарам 300-400 км./ е че СВАЛИХ РАЗХОДА на колата на 10/100 средно /и то с юркане/ Работата излезе от изпарителя. Бяха ми сложили OMVL REG -90 който след проучване установих че се препоръчва повече за метанови уредби и на пропан не може да се регулира добре. Намираше ми се едно електрическо Тартарини и го сложих ей тъй само за проба и VOILA - колата си тръгна идеално, разхода си падна на 8/100 на дълго със 130-140 км. и климатик и на 12/100 у града пак с климатик. Баси чак не смея да се радвам, обаче нещата се наредиха - направо ми идва да удуша идиотите от фирма "Олимпик" В. Търново - създадоха ми куп ядове с тяхната некомпетентност, за малко да махна газовата /за радост на Бобо / Обаче как ми е кеф сега да ходя и да се върна за 8 лв. до Плевен - не е истина.
                              Бараво !!! Снимките сам ти ги пратил ама сигорно няма да имаш нужда от тях


                              Вие луди ли сте.... как ще ти харчи 8 извънградско на газ при това със 140??? на мен на бензин ми харчи над 8... А пък това за 10 градско са някакви научни фантастики.. Кажете ми как да си смъкна разхода на 10 градско и никога няма да ми мине и мъсил за газова..
                              Lexus IS200

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Mind_Control
                                Първоначално публикувано от alcatrazy
                                И последното което до сега не смеех да споделя /реди да покарам 300-400 км./ е че СВАЛИХ РАЗХОДА на колата на 10/100 средно /и то с юркане/ Работата излезе от изпарителя. Бяха ми сложили OMVL REG -90 който след проучване установих че се препоръчва повече за метанови уредби и на пропан не може да се регулира добре. Намираше ми се едно електрическо Тартарини и го сложих ей тъй само за проба и VOILA - колата си тръгна идеално, разхода си падна на 8/100 на дълго със 130-140 км. и климатик и на 12/100 у града пак с климатик. Баси чак не смея да се радвам, обаче нещата се наредиха - направо ми идва да удуша идиотите от фирма "Олимпик" В. Търново - създадоха ми куп ядове с тяхната некомпетентност, за малко да махна газовата /за радост на Бобо / Обаче как ми е кеф сега да ходя и да се върна за 8 лв. до Плевен - не е истина.
                                Бараво !!! Снимките сам ти ги пратил ама сигорно няма да имаш нужда от тях


                                Вие луди ли сте.... как ще ти харчи 8 извънградско на газ при това със 140??? на мен на бензин ми харчи над 8... А пък това за 10 градско са някакви научни фантастики.. Кажете ми как да си смъкна разхода на 10 градско и никога няма да ми мине и мъсил за газова..

                                Ми никой не те кара да вярваш - не ми плащаш ти горивото , то никой не ми вярваше и като гореше 15-18/100 /че и 22/ма тва не и пречеше да гори толкова. А и ако четеш внимателно ще видиш че градският разход е 12/100 а 10 е средният, прочем днес ми се потвърди още веднъж че разхода градско е 12/100 със 11.36 литра газ /а бе са 10 кинта/ минах 95 км - казвам го с такава точност щото колата още в тест драйв за изпитване на новият изпатител!
                                А бе всеки сам си решава в кво да вярва нали

                                П.П. А карането градско при мен /града е разположен в равнина и нама задръствания/ и в София е доста различно нали Не че се хваля ма в града няма и много дупки, най голямата опасност са легналите полицаи
                                Mitsubishi Outlander
                                Mitsubishi Space Star
                                Daihatsu Terios

                                Comment

                                Working...
                                X